2012. február 26., vasárnap

Bútór asztalos szakmai ismeretek .

Férfi eredeti bőrkabát! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Szép állapotban van szakadás bolyhosodás nincs rajta! Megprobalok jobb képet feltenni majd deszerintem ezen is látszik! M es a méretem rám kicsi a kabát l-es
 
kérdésed van tedd fel bátran!
Termékeim amiket árusitok nagyrésze használt! Használt termékre nincs garancia! Ha egy termékre azt mondom hibás vagy teszteletlen akkor a kedves vásárló ne reklamáljon a vásárlás után!
Ha termékemet ujként hirdetem és hibás lenne abban az esetben vagy kicserelem ha van másik vagy visszafizetem az árat!
Ha használtként hirdetem és jó állapotban abban az esetben garancia nincs! ha a termék hibas vagy ruhanemü szakadt akkor az árat visszafieztem. De mivel nem lomokat árulok igy ez nem történhet meg : )
Kérem csak az licitáljon aki valóban meg is vásárolja a terméket
Vásárlás után 3nap áll rendelkezésre, hogy fel vegye velem a kapcsolatot és 4nap, hogy rendezze az adás vételt.
Ha nincs pénzed ne vásárolj!!!
Köszönöm, hogy benéztél nézd meg a többi termékem is!  


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-24 23:02
. Férfi eredeti bőrkabát! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos